Horizon újra itthon…
Történt egy kis probléma vele még a nyáron, amiért végül is a szervizben kötött ki. Majd meg kellett várni, míg „beveszi a műhely szagot”.
Egyik pillanatról a másikra elromlott egy motor benne, ami épp a tűrudat mozgatta volna jobbra-balra. E nélkül ugye, semmilyen díszítő öltést nem tudott készíteni és a tűpozicionálás is megszűnt. Mivel a gépre 3 év garancia van és ő még csak alig 1 éves múlt, visszavittük a boltba, ahol vettük. Megállapították a hibát és megrendelték az alkatrészt.
És vártunk, és vártunk…és vártunk.(valószínű, a bolt idegeire mentem, mert hetente rákérdeztem, hogy áll a gépem.) Olyan furcsa érzés volt, persze épp mindent evvel akartam volna megvarrni, pont ezek a funkciók kellettek volna. Aurora is nagyon szuper, de … igazán a kettő együtt tökéletes.
Ráérő időmben megpróbáltam megmozgatni minden követ (pl. Janome fórum), és így jutottam el végül a magyarországi Janome forgalmazójához, akivel néhány telefonváltás után megállapodtunk a probléma megoldásában.
Végre több, mint 2 hónap (nélkülözés) után a gép elkészült és visszaérkezett hozzám. Már csak vissza kellett állítanom az eredeti állapotot, felszerelni a leszerelt dolgokat (lsd. kép) és már varrhattam is vele. Micsoda boldogság!!!
2011. november 2. szerda - 09:15
Jajj. Akartam is kérdezni a múltkori bejegyzésedkor, hogy mi a baj vele, mert én is szeretnék egy ilyet. Ez mennyire általános ez a probléma mit mondtak? Az sem túl biztató, hogy neked kellett kijárnod az utat és még így is ilyen sokáig tartott a szervizelés 🙁